SILVESTRÁK 2009 - REPORT Z AKCE

TERMÍN : 26.12.09 - 2.1.10

26.12. - DEN PRVNÍ...

Autem přijel Píďa a Hombré, na místě jsou okolo 14:00 hod. v sobotu 26.prosince.Vybalují erární věci z auta, chystají prostory pro spaní a ubytování, chystají večeři.(Párky)

Okolo 17:00 přijíždíme vlakem do Aše a po zledovatělých chodnících se překlouzáváme ve složení Link, Žaneta, Páťa, Štěpán, Monty, Frankye, Dáda a Poncho směr Dům dětí.Pouze několik z nás sebou po cestě nešvihnul o chodník :-) Během večera probíhá ubytování, vybalování, ladění nové plasmové televize, videa a tak pod.

27.12. - DEN DRUHÝ...

Rozlosování turnajů a rozehrání prvních zápasů ve stolním tenise,  fotbálku a hokeji.Je nás celkem 10, tři dospělí a zbytek dorost 8-16 let. Vyrážíme do lesa na průzkum terénu a menší soft. Na Radaru to vypadá po dvou letech kdy jsme zde nebyli jako totálně dobytá kóta. Co šlo rozebrat , to zmizelo (cihly z budou a pod.), co šlo spálit, o to se postarali bezdomovci.Prostě dobyté území.Naštěstí les zůstal na svém místě :-)) Náledí přestává být zábavné :-)

Večer přejeme dodatečně Štěpánovi a Žanetě s svátku.

S1.jpg (186768 bytes) S2.jpg (188282 bytes) S3.jpg (189370 bytes) S4.jpg (188186 bytes) S5.jpg (186691 bytes) S6.jpg (187586 bytes) S7.jpg (191159 bytes) S8.jpg (182122 bytes) S9.jpg (188897 bytes)

28.12. - DEN TŘETÍ

Turnaje pokračují během dopoledne, ale odpoledne padne na všechny nějaká únava a tak sedíme u televize a videa. Podařilo se naladit plasmu i na příjem televizního signálu a tak chytáme neuvěřitelných 23 televizních kanálů  :-)) na malou pokojovou anténu  na jednu tužkovou baterii :-))

V Aši je Penny Market, Billa a Tesco a to vše na náměstí a v nejbližším okolí, + ještě non stop benzínka. Sežene se zde prakticky vše.Také je zde hotel U lva, Saigon a Patton.Město osvobodila v roce 1945 US armáda, na náměstí mají pomník.Snad stihnu udělat fotku...K večeři je kuře na paprice s knedlíkem.Začíná padat sníh...

29.12. - DEN ČTVRTÝ

Máme v Aši kamaráda Davida a konečně jsme se zase po letech setkali.přišel se za námi podívat a dohodli jsme airsoft.Už druhý den sněží, nasněžilo už asi 20 cm.Okolo 16.hodiny dorazil 11tý člen akce - Sgt .Mára :-)  Už má zase nové auto a nový notebook a nové plány na tábor :-) Přijel od Žatce .Na nějaké courání po lese už je docela pozdě a tak pokračují turnaje a o některých místech a pořadích je jich rozhodnuto.Rozehrál se zápas v šipkách, čekalo se na Máru...Konečně máme přístup na net.

30.12. - DEN PÁTÝ

Přes noc nastala obleva, začalo drobně pršet a venku je plno mokrého sněhu.Sice se z toho dají dobře plácat sněhuláci a pajduláci, ale člověk je za chvíli zráchanej jak kachna.Okolo 13té hodiny dorazil David a vyráží se na soft k Rozhledně...podle Davida tak max. na dvě hodinky :-) no známe to. Okolo 17té se konečně všichni vrátili, totálně mokří, tzn. ve stavu odpovídajícím počasí.Probíhá čištění zbraní, sušení AEG, baterií, výstroje a v podstatě všeho. David vyčistil Píďovu půjčenou M16, popřáli jsme mu k svátku a mazal se domu osušit a najíst.Zítra budeme společně odpalovat rachejtle...K večeři budou dnes karbanátky s bramborem, ale nějak se potvory kulatý nechtějí smažit.Stolní tenis vyhrál Píďa, druhý byl Hombré, třetí Pomcho./pak Monty 4., Link + Páťa 5.-6.,) Dnes ještě musíme popřát Montymu, musíme na něj vymyslet nějakou lumpárnu :-)

31.12. - DEN ŠESTÝ

Včera jsme šli spát po 1 hodině a dneska jsme díky tomu vstávali okolo půl desáté. Rychle nasnídat a hurá na přípravu chlebíčků. teď je 15:00, Píďa a Hombré dodělávají opožděný oběd, chlebíčků máme asi 230, jednohubek zhruba 300 - tak snad to bude stačit.Link má dneska narozeniny, tak bude obzvláště veselo :-)) S wifi signálem je to tady dost na draka, včera nebylo vůbec možné se připojit. Okolo 23:00 odcházíme odřachat rachejtle na oblíbený kopec. Je neskutečná mlha, město není vidět.Úroveň fotek je odpovídající podmínkám

... a pak jen 10-9-8-7-6-5-4-3-2-201000000000000000 !!!!!!!!!!!!

S20.jpg (183792 bytes) S21.jpg (178898 bytes) S22.jpg (189895 bytes) S25.jpg (179556 bytes) S26.jpg (189546 bytes) S27.jpg (184957 bytes)

odpaliště opouštíme okolo 1 hodiny a spát jdou ti nejvytrvalejší okolo 4té.

1.1.2010 - DEN SEDMÝ

kruté ráno okolo půl dvanácté....:-)

Pokračuje konzumace chlebíčků, sledování DVD, (na airsoft je moc mokro), venku zase napadlo trochu sněhu...pomalu začínáme hledat své věci a chystat se na odjezd. nazvat tuto činnost balením zatím nelze.Spíš hledáním a kompletováním :-)).

18:00 - máme zhruba zabaleno včetně eráru a vybavení kuchyně.

Kluci z Manětína jedou zítra do Plzně s Márou okolo 11:00, nám jede vlak ve 12:07 z Aše, v Praze bychom měli být v 17:58 na Hlaváku. Přestupujeme v Chebu.(doufám že si zase nesedneme omylem do vlaku přes Most, jako před dvěma lety :-) ) I tak strávíme ve vlaku 5 hodin.

Zítra se už asi na net nedostanu, tak že toto je nejspíš poslední up date této stránky. :-)